wtorek, 16 marca 2010

Hmmmm....

Jakby kto pytał to paczuszki do wygranych poszły :) Pyziulka, kaga,  hada - przepraszam Was dziewczyny, że dopiero dziś wysłałam! (poszło priorytetem - ciekawa jestem kiedy dotrą na miejsce?) Wszystko było gotowe już w piątek do wysłania, ale nie wychodziłam w ogóle z domu, bo znowu jakieś chróbsko mnie za tył..  złapało i dziś idę do lekarza, żeby się go wreszcie pozbyć. Mam nadzieję, że paczuszki dotrą do Was szybko i spodoba się Wam zawartość :)

W odpowiedzi:

 Dzięki za miłe słowa - cieszę się, że logo Wam też się podoba :)

Aniu - krycie jest docelowo zmniejszone, ale tak szybko chciałam wrzucić zdjęcia, że zapomniałam o tym drobiazgu ;)
Monotema - spokojna to ta wiewióra jest - póki się nie pomyli w dzierganiu ;) A kwiatek mój własny osobisty, ale to zdjęcie sprzed roku :)

Brak komentarzy: