poniedziałek, 9 listopada 2009

Muszę się pilnować...


... bo mają na mnie oko ;-) Dostałam kilka dni temu wyróżnienie od dhf
Z czego się bardzo cieszę :-)

I baaardzo dziękuję! Zostałam tym samym zdopingowana do systematycznego pisania ;-)

Wyróżnienie to należy opublikować na blogu wraz z podaniem linku do osoby, od której się je dostało i przekazać 10 osobom z prośbą o opublikowanie zasad, a osoby wyróżnione proszone są o pozostawienie komentarza.

Przez kilka dni zastanawiałam się intensywnie komu przekazać ten znaczek i ... złamię zasady, bo nie potrafię wymienić tylko 10 blogów. Jak widać zakładka blogów systematycznie przeze mnie odwiedzanych została zaktualizowana - te wszystkie blogi mam w czytniku i pilnie je śledzę. I właśnie tym wszystkim blogom przekazuję znaczek. Wśród nich są takie, dzięki którym wróciłam do robótek i czytam je od dawna oraz takie, które odkryłam niedawno i zamierzam "mieć je pod kontrolą" :-)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy tu do mnie zaglądają!

Brak komentarzy: