sobota, 20 września 2014

Wyprzedaż jesienna!

Kochani! Ponieważ jesień w pełni, to czas już pomyśleć o tematyce świątecznej - niektóre z Was już szykują ozdoby, prawda? W związku z tym, żeby zrobić miejsce na wianki i dekoracje świąteczne robię 

WYPRZEDAŻ KOLEKCJI
letnio-jesiennej

Ceny promocyjne!

Zresztą sami możecie zobaczyć TUTAJ

Wyprzedaż kolekcji (szczerze mówiąc - po kosztach zakupu materiałów) to jedyny sposób, by zrobić miejsce (którego mi brakuje, bo jednak ściany nie są z gumy ;)) na nowe pomysły, których mam pełną głowę. 

Mam nadzieję, że ktoś się skusi?!



Poza tym nadal trwa promocja na wianki naturalne:


Jeśli ktoś do 24 września (lub do wyczerpania zapasów) kupi jeden z moich wianków naturalnych (w cenie 40 - 60zł) i w treści e-maila poda, że trafił na aukcję z mojego bloga (z podaniem jego nazwy) to jako gratis dostanie ode mnie komplet świeczników, które pokazywałam w jednym ze wcześniejszych wpisów!

Brak komentarzy: