wtorek, 18 maja 2010

Trochę biżuterii i odpowiedzi

Biżuteria, której część już sprzedałam. Fotki takie se, bo robione tuż przed wyjściem - sorry!
 
 (Fioletowe i zielono-pomarańczowe crackle sprzedane)

 
Szydełkowe fiolety i marynarskie granaty, czerwono-czarne korale w paski oraz dwa komplety - sprzedane)
 

A tu jeszcze taki drobiazg wydziubałam jak mnie natchło ;)


W odpowiedzi na komentarze:
do posta kulinarnego
Ata - bardzo proszę :)
Enyo - jak piekę coś z przepisu Doroty to zawsze mi wychodzi :) , odwiedziny u Ciebie to stały punkt mojego programu tylko nie zawsze coś napiszę :)

do posta Pachnący Maj
Ania, 5.monika, Ata, monotema - Dzięki dziewczyny!!! :)

Pozdrawiam wszystkich czytających! :)  Cieszę się, że do mnie zaglądacie!

1 komentarz:

Magda pisze...

Podziwiam i nie mogę przestać!!!