poniedziałek, 11 stycznia 2010

Niezasłużenie...

...chyba (tak mnie się zdaje) dostałam od Stasi to wyróżnienie:


Szalenie się z niego cieszę!!!
Jak każde wyróżnienie i to ma zasady - tym razem je uwzględniłam  :-)

  1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczkom/blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
  2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała Ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów (uzasadnienie wyboru mile widziane).
  3. Przekazując wyróżnienie zyskujesz promocję własnej strony i pomagasz odkrywać nowe blogi.

 
Po długich mękach wybrałam dziesiątkę (kolejność przypadkowa):
  1. ullak (nowy, stary)
Uffff......... No to kamień z serca.

7 komentarzy:

dagny14 pisze...

Bardzo dziękuję!

monotema pisze...

Dziękuję serdecznie!
I przy okazji do poprzedniego postu. Cejrowski mnie wnerwia, ale te jego podróżnicze programy - muszę przyznać są ok. Zdziwiłam się, że ktoś jeszcze sięga po Fiedlera, zawsze uważałam, że należy czytać i znać, ale jakoś popadł w zapomnienie, a szkoda. Kiedyś jego książki były oknem na świat

Ania pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :)
pozdrawiam serdecznie

fanaberiapraga pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję. Miło mi :)!

Lacrima pisze...

Jak miło :)
Bardzo dziekuję.
Dzieki temu mogłam poznać Twojego bloga napewno będę tutaj zaglądać.
Pozdrawiam Lacrima

maroccanmint pisze...

Ależ pięknie tę zimę przyłapałaś...aż miło spojrzeć :-)

Wiki pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Dla mnie to za wiele. Wystarczy że do mnie czasami zaglądasz.
Podziwiam Twoje piekne zdjecia i bardzo oryginalne robótki.Te praktyczne i ozdoby.