poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Cztery faktury czyli wianek RDZAWY

Na tym wianku umieściłam cztery rodzaje darów natury: pocięta w kwadraty kora brzozy, "kuleczki" - tzw. susz egzotyczny, mięciutki mech islandzki i "sianko kokosowe". Boki wewnętrzne i zewnętrzne oklejone kora brzozy. Z tyłu wianek (słomiany) podklejony sizalem - żeby nie było widać "gołej" słomy. I oczywiście wstążka do zawieszenia, którą równie dobrze można podwinąć pod spód wianka i położyć go tam gdzie się chce.



Najwięcej czasu zabrało mi chyba przyklejanie "kuleczek" (w niektórych miejscach są dwie warstwy - tak, by nie było dziur) - zabrało mi to chyba milion godzin! No, trochę może przesadzam, ale stworzenie tego wianka i podobnych naturalnych zajęło mi ok. 3 godzin (jednego wianka). No bo ja mam hopla na punkcie wykończenia takiego, że czasem to co wykańczam potrafi mnie wykończyć... Hmmm... Może leczyć się powinnam...?

Więcej zdjęć na aukcji lub na e-mail.


Brak komentarzy: